Dastiny - 2008-10-28 15:01:54 |
a tutaj kilka przydatnych Receptur ----------------------------------------------- 3 runki tego samego rodzaje - 1 Runa o jeden stopień wyżej (działa do runki Thul) ----------------------------------------------- 3 pierścienie - losowy amulet ----------------------------------------------- 3 amulety - losowy pierścień ----------------------------------------------- 3 mikstury wzmocnienia - mikstura pełnego wzmocnienia ----------------------------------------------- Pierścień szmaragd -Pierścień (Craft resy na trucizny) antidotum ----------------------------------------------- Pierścień Rubin -Pierścień (Craft resy na ogień) mikstura wybuchowa ----------------------------------------------- Pierścień szafir - Pierścień (Craft resy na zimno) mikstura odtajania ----------------------------------------------- Pierścień 2x Topaz - Pierścień (craft resy na błyskawice) ----------------------------------------------- Runa Lum Runa Pul -1 Elitarna uniklana Broń Doskonały Szmaragd Wyjątkowa Unikalna Broń ----------------------------------------------- Runa Ko Runa Lem - 1 Elitarna Wyjątkowa Zbroja Doskonały Diament [Wyjątkowa Unikalna Zbroja ----------------------------------------------- Doskonały Ametyst Klejnot Runa Ral - Amulet (Craft Fcr daje i jak masz wiekszy lvl to daje tez umiejetnosci i resy) Amulet
|
WIP - 2008-10-28 16:39:13 |
BRAWO!!!!!!!
|
Ingwar - 2008-10-29 18:20:03 |
Mam jeszcze pare Przepisów Na runki
3 Thul + 1 Nadkruszony Topaz 1 Amn
3 Amn + 1 Nadkruszony Ametyst 1 Sol
3 Sol + 1 Nadkruszony Szafir 1 Shael
3 Shael + 1 Nadkruszony Rubin 1 Dol
3 Dol + 1 Nadkruszony Szmaragd 1 Hel
3 Hel + 1 Nadkruszony Diament 1 Io
3 Io + 1 Topaz ze Skazą 1 Lum
3 Lum + 1 Ametyst ze Skazą 1 Ko
3 Ko + 1 Szafir ze Skazą 1 Fal 3 Fal + 1 Rubin ze Skazą 1 Lem
3 Lem + 1 Szmaragd ze Skazą 1 Pul
2 Pul + 1 Diament ze Skazą 1 Um
2 Um + 1 Topaz 1 Mal
2 Mal + 1 Ametyst 1 Ist
2 Ist + 1 Szafir 1 Gul
2 Gul + 1 Rubin 1 Vex 2 Vex + 1 Szmaragd 1 Ohm
2 Ohm + 1 Diament 1 Lo
2 Lo + 1 Topaz bez Skazy 1 Sur
2 Sur + 1 Ametyst bez Skazy 1 Ber
2 Ber + 1 Szafir bez Skazy 1 Jah
2 Jah + 1 Rubin bez Skazy 1 Cham
2 Cham + 1 Szmaragd bez Skazy 1 Zod
|
Ingwar - 2008-10-31 22:34:19 |
1 Ral 1 Thul 1 Doskonały Ametyst 1 Normalny Rzadki Pancerz Podnosi rzadki pancerz (zbroja, tarcza, pas, hełm, rękawice, buty) o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy)
1 Ko 1 Pul 1 Doskonały Ametyst 1 Wyjątkowy Rzadki Pancerz Podnosi rzadki pancerz (zbroja, tarcza, pas, hełm, rękawice, buty) o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny)
|
Ingwar - 2008-10-31 22:41:08 |
A tutaj mam przepisy na przedmioty crafted :)
Broń typu: Buławy/Maczugi/Młoty/ Berła/Laski/Różdżki Klejnot Runa Tir Doskonały Szafir Broń Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu Atakujący Otrzymuje Obrażenia 5-10 Zwiększone Obrażenia +35-60%
Zbroja Turniejowa/Zbroja z Rekinich Zębów/Krakenia Klejnot Runa Nef Doskonały Szafir Zbroja Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-10 10-20% Szybsze Odzyskanie Równowagi
Zamknięty Hełm/Basinet/Wielka Muszla Klejnot Runa Ith Doskonały Szafir Hełm Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-7 +25-50 Obrona przeciw Pociskom
Kolcze Buty/Wykonane z Kości Klejnot Runa Ral Doskonały Szafir Buty Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-7 +25-50 Obrona w Walce Wręcz
Kolcze Rękawice/Ciężki Karwasz/Wampiręcze Klejnot Runa Ort Doskonały Szafir Rękawice Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-7 Odrzut
Ciężki Pas/Bitewny Pas/Trolli Pas Klejnot Runa Tal Doskonały Szafir Pas Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-7 5-10% Obrażeń przechodzi na Manę
Gotycka Tarcza/Prastara Tarcza/Straż Klejnot Runa Eth Doskonały Szafir Tarcza Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-10 +5-10% Zwiększona Szansa na Blok
Pierścień Klejnot Runa Amn Doskonały Szafir Pierścień Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-6 +1-5 do Zręczności
Amulet Klejnot Runa Thul Doskonały Szafir Amulet Siły Fizycznej 5% Szansa na Rzucenie 4-poziomowej Novy Mrozu przy otrzymaniu Ciosu Atakujący Otrzymuje Obrażenia 3-10 Trafienie zmusza Potwora do Ucieczki (3-10%)
|
Ingwar - 2008-10-31 22:43:06 |
I następne ;)
Normalna/Wyjątkowa/Elitarna broń z klasy Toporów Klejnot Runa Ort Doskonały Rubin Krwawa Broń 1-4% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie +10-20 do Życia Zwiększone Obrażenia +35-60%
Zbroja Płytowa/Piekielna Zbroja Płytowa/Płaszcz Templariusza Klejnot Runa Thul Doskonały Rubin Krwawa Zbroja 1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie +10-20 do Życia +1-3 do Życia za Każdego Zabitego Demona
Hełm/Kask/Armet Klejnot Runa Ral Doskonały Rubin Krwawy Hełm 1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie +10-20 do Życia 5-10% Szansa na Zabójcze Uderzenie
Lekkie Płytowe Buty/Bitewne Buty/Lustrzane Buty Klejnot Runa Eth Doskonały Rubin Krwawe Buty 1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie +10-20 do Życia Regeneracja Życia +5-10
Ciężkie Rękawice/Wykonane z Rekiniej Skóry Rękawice/Wykonane z Kości Wampira Rękawice Klejnot Runa Nef Doskonały Rubin Krwawe Rękawice 1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie +10-20 do Życia 5-10% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Pas/Pas Kolczy/Mithrilowa Kolczuga Klejnot Runa Tal Doskonały Rubin Krwawy Pas 1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie +10-20 do Życia 5-10% Szansa na Otwarcie Ran
Kolczasta Tarcza/Bariera Ostrzy Klejnot Runa Ith Doskonały Rubin Krwawa Tarcza 1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie +10-20 do Życia Atakujący Otrzymuje Obrażenia 4-7
Pierścień Klejnot Runa Sol Doskonały Rubin Krwawy Pierścień 1-3% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie +10-20 do Życia +1-5 do Siły
Amulet Klejnot Runa Amn Doskonały Rubin Krwawy Amulet 1-4% Punkty Życia Wykradzione za każde Trafienie +10-20 do Życia Szybsze Bieganie/Chodzenie +5-10%
|
Ingwar - 2008-10-31 22:45:11 |
Jeszcze :)
Normalna/Wyjątkowa/Elitarna broń z klasy Lasek/Bereł/Różdżek
Klejnot Runa Tir Doskonały Ametyst Broń Maga Regeneruje Manę +4-10% +10-20 do Many Zwiększenie Maksimum Many 1-5%
Lekka Zbroja Płytowa/Archońska Zbroja Płytowa/Zbroja Maga Klejnot Runa Tal Doskonały Ametyst Zbroja Maga Regeneruje Manę +4-12% +10-20 do Many +1-3 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Maska/Maska Śmierci/Demoniczna Głowa Klejnot Runa Nef Doskonały Ametyst Hełm Maga Regeneruje Manę +4-10% +10-20 do Many 1-4% Mana wykradziona za Każde Trafienie
Buty/Wykonane z Demoniej Skóry Buty/Wykonane z Gadziej Skóry Buty Klejnot Runa Thul Doskonały Ametyst Buty Maga Regeneruje Manę +4-10% +10-20 do Many Zwiększenie Maximum Many +2-5%
Skórzane Rękawice/Wykonane z Demoniej Skóry Rękawice/Kolczaste Rękawiczki Klejnot Runa Ort Doskonały Ametyst Rękawice Maga Regeneruje Manę +4-10% +10-20 do Many +1-3 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Lekki Pas/Wykonany z Rekiniej Skóry Pas /Wykonany z Kłów Wampira Pas Klejnot Runa Ith Doskonały Ametyst Pas Maga Regeneruje Manę +4-10% +10-20 do Many Szybsze Rzucanie Czarów +5-10%
Mała Tarcza/Okrągła Tarcza/Luna Klejnot Runa Eth Doskonały Ametyst Tarcza Maga Regeneruje Manę +4-10% +10-20 do Many Zwiększona Szansa na Blok +5-10%
Pierścień Klejnot Runa Amn Doskonały Ametyst Pierścień Maga Regeneruje Manę +4-10% +10-20 do Many +1-5 do Energii
Amulet Klejnot Runa Ral Doskonały Ametyst Amulet Maga Regeneruje Manę +4-10% +10-20 do Many Szybsze Rzucanie Czarów +5-10%
|
Ingwar - 2008-10-31 22:48:13 |
I ostatnie
Normalna/Wyjątkowa/Elitarna broń z klasy Włóczni Klejnot Runa Sol Doskonały Szmaragd Broń Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4 Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2 Zwiększone Obrażenia +5-10%
Napierśnik/Kirys/Wielki Haubert Klejnot Runa Eth Doskonały Szmaragd Zbroja Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4 Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2 Poprawiona Obrona +10-30% Połowa Czasu Trwania Zamrożenia
Korona/Wielka Korona Klejnot Runa Ith Doskonały Szmaragd Hełm Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4 Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2 Poprawiona Obrona +10-30% Odporność na Błyskawice +5-10%
Bojowe Buty/ Nagolenice/Myrmidońskie Nagolenice Klejnot Runa Ort Doskonały Szmaragd Buty Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4 Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2 Poprawiona Obrona +10-30% Odporność na Ogień +5-10%
Rękawice/Bojowe Rękawice /Ogrze Rękawice Klejnot Runa Ral Doskonały Szmaragd Rękawice Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4 Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2 Poprawiona Obrona +10-30% Odporność na Zimno +5-10%
Szarfa/Wykonany z Demoniej Skóry Pas/Pajęcza Szarfa Klejnot Runa Tal Doskonały Szmaragd Pas Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4 Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2 Poprawiona Obrona +10-30% Odporność na Trucizny +5-10%
Trójkątna Tarcza/Smocza Tarcza/Monarcha Klejnot Runa Nef Doskonały Szmaragd Tarcza Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4 Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2 Poprawiona Obrona +10-30% Odporność na Magię +5-10%
Pierścień Klejnot Runa Amn Doskonały Szmaragd Pierścień Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4 Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2 +1-5 do Żywotności
Amulet Klejnot Runa Thul Doskonały Szmaragd Amulet Bezpieczeństwa Obrażenia Zmniejszone o 1-4 Obrażenia od Magii Zmniejszone o 1-2 Zwiększona Szansa na Blok +1-10%
|
Ingwar - 2008-10-31 22:49:54 |
Ufff..... i jeszcze to przeczytajcie
,,Szczegółowe info o przedmiotach crafted
Crafty posiadają 1-4 losowe magiczne przedrostki / przyrostki Przy wyświetleniu statystyk takiego przedmiotu, zobaczysz, że ma on 1-4 losowe, magiczne albo rzadkie, przedrostki i przyrostki. Są one generowane praktycznie w ten sam sposób jak w przedmiotach rzadko spotykanych. Im wyższy poziom naszej postaci tym większa szansa na większą liczbę affixów:
Na poziomach 1-30, jest 40% szans na 1 przyrostek i 20% szans na kolejny 2, 3 albo 4. Na poziomach 31-50 jest 60% szans na 2 przyrostki i 20% na kolejny 3 albo 4. Na poziomach 51-70 jest 80% szans na 3 przyrostki i 20% szans na czwarty. Na poziomach 71 i wyższych, jest 100% szansa na wszystkie 4 przyrostki."
|
Ingwar - 2008-10-31 22:53:24 |
Naprawia Broń 1 Ort 1 Broń
Naprawia Zbroje 1 Ral 1 Zbroja
|
Dastiny - 2008-11-04 22:32:31 |
rozpisałeś się troszkę :D
|
paczek - 2008-12-09 18:44:54 |
jest tego troszke
|
paczek - 2008-12-19 08:38:33 |
Mam pytanie czy w wirotarczy eth wyjdą 4 dziury jak bede chciał je zrobić w kostce ,chodzi mi o podniesienie obrony????
|
paczek - 2009-01-02 10:14:05 |
1 Ral 1 Thul 1 Doskonały Ametyst 1 Normalny Rzadki Pancerz = Podnosi rzadki pancerz (zbroja, tarcza, pas, hełm, rękawice, buty) o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy)
|